۱۳۸۴ مرداد ۸, شنبه

معرفی شرکت

سلام و درود خدمت تمامی متقاضیان تحصیل و دانشجویان عزیز

شرکت رویال پاسارگاد در اینجا ب
ه معرفی کشورها و خدماتی ( پذیرش تحصیلی، ویزا، ثبت نام و ...) که در آن در آن کشورها ارائه می کند، می پردازد. اهداف ما راهنمایی و کمک به دانشجویان و متقاضیان عزیز در امور تحصیلی و غیر تحصیلی می باشد. نمایندگان ما در کشور مقصد از آخرین تغییرات و مصوبات دانشگاه ها مطلع هستند و با داشتن database از رشته ها، مقاطع، دانشگاه ها و نحوه صحیح اخذ پذیرش و ویزای کشور مقصد شانس پذیرش شما را به طرز محسوسی افزایش می دهند.

تجربه به ما نشان داده که نکات ریزی در پذیرش و ویزا مطرح می باشد، رعایت نکردن این موارد که معمولا از روی ناآگاهی متقاضیان است منجر به رد شدن پذیرش یا ویزای دانشجویان گردیده است.
http://www.royalpasargad.com
ما از مشاوره تحصیلی، تهیه مدارک تحصیلی .... تا اخذ روادید تحصیلی و خدمات کشور مقصد در کنار شما خواهیم بود.




رویال پاسارگاد *** تحقق رویاها
http://www.royalpasargad.com
جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید 88670170 88670596 09128708255 اگر تهران نيستيد كد 021 را قبل از شماره ها، شماره گيری فرماييد
شرکت رویال پاسارگاد نه تنها در ایران
بلکه در کشور سوئد نیز ثبت شده است
Email: ezame.daneshjoo@Gmail.com با تشکر Mr.Dabir

جدیدا شرکتی تبلیغات کاملا مشابه شرکت رویال پاسارگاد با متن و عکس های مشابه در اینترنت قرارداده، قابل ذکر است این شرکت هیچ ارتباطی با شرکت رویال پاسارگاد ندارد و فقط عکسها و متنها مشابهت دارند، شرکت رویال پاسارگاد در سوئد به همین نام ثبت شده می باشد، در صورتی که شرکت دیگری چنین ادعایی را کرد حتما نام شرکت ثبت شده ادعایی وشماره ثبتی را سوال بفرمایید. قابل ذکر هست رویال پاسارگاد شعبه پاسداران ندارد و با آقایی به نام پیمان بانک همکاری ندارد.

۲ نظر:

mina ramezani گفت...

salam

bebakhshid mikhastam bedoonam koja foghe lisanse tarahi shahri raygan dare va ya in ke boors migire albate alan sale sevom daneshgah hastam??va inke mikham haghe kar dashte bashe hazineye zendegi ham paeen bashe taghriban
moadelam hodoodan 16 ast nomrate doroosamam bishtaria balaye 15 va daneshgahe zadam hastam zabane englisham khoobam
sabeghe komite elimio hamayesho injoor chiza ham daram aya be dardam mikhore?baraye rezome?


ba tashakor

ناشناس گفت...

سلام میخواستم بدونم کجا فوق لیسانس ریاضی رایگان دارند و هزینه ها؟؟؟؟
مرسی